آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

کسب و کار آنلاین و مزایای آن قسمت 1

کسب و کار اینترنتی و مزیت های آن بخش یک


تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته دنیا تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت آنلاین در حرکت هستند . ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانی قرار داده است اطلاعات کامل و مفیدی میباشد که در باره هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . امکانی که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و تایم زیاد بدست نمی آید . از طرفی تجارت آنلاین امکان ایجاد ارتباط با همه کسانی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  طراحی سایت ارزان  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - بهینه سازی سایت -
طراحی سایت




یادگیری تغییر بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت سوم

آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی قسمت سه

گام ششم : حذف برنامه نویسی های اضافی : در بیشتر موارد cms و سیستم های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این خطوط به بهینه سازی ساختار  ضربه بزند. اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را پاک نمائید.

قدم 7 : فشرده کردن خطوط کدنویسی .در joomla می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی خطوط کدنویسی و کاهش حجم سایت بپردازید .

گام نهایی :  چک کردن : پس از انجام همه کارها وقت بررسی سرعت وب سایت میباشد . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت سایت برای چک کردن سرعت سایتتان استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - آموزش تعمیرات - ساخت سایت - طراحی سایت - طراحی سایت




یادگیری تغییر سرعت لود سایت های joomla پارت 2

یادگیری افزایش بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی بخش 2

قدم سوم : حذف افزونه ها و بخش هایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کم میکنند . و چون گاها سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم 4 : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از هاست سریع و قوی که در بالابردن سرعت سایت موثر است ، قیمت طراحی سایت را نیز بالا میبرد . همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

قدم 5 :
حذف بخش هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

ساخت سایت - سئو - آموزش تعمیرات - بهینه سازی سایت - ساخت سایت




فراگیری بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla قسمت اول

یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla قسمت اول

برای بالا بردن سرعت بارگذاری وب سایت های که با جوملا مشکل شده اند من قدم هایی را ایجاد کردم که در پایین آموزش میدم .

گام یک :  اگر سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد ما حذف موتولز joomla است .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به وب سایت شما اجازه می دید در هر صفحه ای که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کم حجم کردن تصاویر  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت




برای طراحی سایت استفاده از زبان php بهینه تر است یا ای اس پی پارت 3

در زمان کدنویسی سایت استفاده از کدهای پی اچی پی بهتر است یا ای اس پی بخش 3

در حالت کلی میتوان گفت که سایت هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مشکلات حفاظتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از لحاظ امنیتی در یک سطح قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده وب سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

سئو   در گوگل

بعضی از افرادی که کار تدریس بهینه سازی وب سایت انجام میدهند معتقدند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچ موقع مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از مزایای بیشتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی قیمت طراحی سایت با پی اچ پی کمتر است .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - آموزش شبکه