آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

مناسب ترین تایم برای تور تایلند چه زمانی می باشد

گردشگری و  تور لحظه آخری تایلند یکی از عوامل بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند است. مرکز توریستی کشور تایلند (TAT) با بهره از سرود کشور تایلند عجیب به دنبال افزایش این درآمد و معرفی سرزمین تایلند در کل دنیا است.از علل افزایش توریست در سرزمین تایلند فضای سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل بیوک سوئیت درخیابان Ratchaprarop در۱۵۰ متری ایستگاهی به همین نام قرارگرفته است. رستوران Sky Lounge واقع شده در طبقه ۴۳ هتل با مناظر زیبا و بی نظیر شهر انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان هتل تدارک دیده است. هتل ۱۵۰ متر با مرکز خرید Pratunam ، ۱٫۵ کیلومترتا مرکز خریدMBK و۲۰ کیلومتر با فرودگاه Don Muang فاصله دارد.

 

هتل بیوک سوئیت دارای اتاق های ، ۱ تخته ، ۲ تخته و استاندارد که مجهز به سیستم تهویه مناسب ،مبلمان شیک، حمام اختصاصی با دوش و وان ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن، بالکن، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد . وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

هتل بیوک سوئیت دارای مناظر زیبایی از شهر، استخر، مرکز بدنسازی ،سونا وماساژ می باشد. امکاناتی مانند صرافی، مرکز تجاری و پارکینگ رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار گرفته است. از دیگر خدمات عرضه شده این هتل ۳ ستاره می توان به لباسشویی ، خشکشویی،  صبحانه در اتاق و اتو کشی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان تایلند مراجعه کنید.

عالی ترین زمان برای تور تایلند چه فصلی می باشد

مسافرتو  تور تایلند ازجمله از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند می باشد. سازمان گردشگری سرزمین تایلند (TAT) با استفاده از شعار کشور تایلند شگفت انگیز به دنبال زیادکردن این درآمد و شناساندن سرزمین تایلند در کل دنیا می باشد.از علل زیادشدن گردشگری در سرزمین تایلند جوی سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل بیوک سوئیت درخیابان Ratchaprarop در۱۵۰ متری ایستگاهی به همین نام قرارگرفته است. رستوران Sky Lounge واقع شده در طبقه ۴۳ هتل با مناظر زیبا و بی نظیر شهر انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان هتل تدارک دیده است. هتل ۱۵۰ متر با مرکز خرید Pratunam ، ۱٫۵ کیلومترتا مرکز خریدMBK و۲۰ کیلومتر با فرودگاه Don Muang فاصله دارد.

 

هتل بیوک سوئیت دارای اتاق های ، ۱ تخته ، ۲ تخته و استاندارد که مجهز به سیستم تهویه مناسب ،مبلمان شیک، حمام اختصاصی با دوش و وان ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن، بالکن، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد . وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

هتل بیوک سوئیت دارای مناظر زیبایی از شهر، استخر، مرکز بدنسازی ،سونا وماساژ می باشد. امکاناتی مانند صرافی، مرکز تجاری و پارکینگ رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار گرفته است. از دیگر خدمات عرضه شده این هتل ۳ ستاره می توان به لباسشویی ، خشکشویی،  صبحانه در اتاق و اتو کشی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.

بهترین فصل برای تور ترکیه چه فصلی می باشد

باید بیان کرد تور ترکیه با توجه به جای سرزمین ترکیه به عنوان نقطه ی صفری مابین آسیا و اروپا  همیشه مورد توجه افراد کثیری از مردمانی که فکر یک سفر تفریحی  عالی را دارند قرار می گیرد.

انتخاب هتل و فرودگاه:

شهر استانبول دارای دو فرودگاه می‌باشد که یکی از آنها آتاترک که در شهر و در منطقه اروپا است و فاصله چندانی به هتل های شهر ندارد اما فرودگاه دیگر استانبول در منطقه آسیا بوده و فاصله نسبتا زیادی با قسمت اروپایی شهر دارد و هزینه حمل ونقل از این فرودگاه به منطقه اروپا زیاد می باشد. پس توصیه می شود هتل خود را نزدیک فرودگاه مورد نظرتان تهیه کنید.

لازم به ذکر است که هتل های استانبول در مقایسه با هتل های شهرهای دیگر ترکیه وکشورهای دیگر از نظر سطح کیفیت پایین تر بوده و ستاره بندی این هتل ها در بیشتر موارد استاندارد نیست و توصیه میشود تا جایی که امکان دارد از هتل های 4 ستاره استفاده نماید. باید بدانید که اکثر هتل ها فقط صبحانه سرو می‌کنند و چون هزینه غذا در استانبول مناسب می باشد می‌توانید در حین گشت وگزار هر وعده غذا را بین 5 تا 15لیر تهیه کنید. باید به خاطر داشته باشید که حتما هنگام ورود به هتل مواد غذایی رایگان و غیر رایگان اتاق خود را بپرسید به دلیل آنکه بعضی از آن ها چندین برابر قیمت بیرون آن برایتان تمام می شود.

    قبل از اینکه به فرودگاه بروید ،برای پیش بینی هرگونه ترافیک و از دست دادن پرواز ، بهتر است از آنلاین چک استفاده کنید.
    بعضی از هتل ها، مخصوصاً هتل های کوچک، قیمت را به لیره عنوان می کنند، و در ابتدا از شما هزینه ای دریافت نمی کنند، سپس هنگام خروج، عنوان می کنند که قیمتی که داده اند به یورو بوده است.
    در رستوران های ارزان، دادن چند سکه به عنوان انعام کافی است. در رستوران های متوسط با وجود اینکه انعام اجباری نیست، ۵ % از نرخ غذا برای انعام کافی است. در رستوران های گران، معمولاً ۱۰ % از نرخ غذا به عنوان انعام پرداخت می شود. دادن انعام به تاکسی ها لزومی ندارد، اما معمولاً خودشان به بالا رند می کنند.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

ست کردن صندلی کارازجمله مواردی است که درفعالیت فردتاثیرزیادی دارد. باکلاس ترین شهرهای منطقهمکزیک

تاثیر سادگی سایت در فروش آنلاین قسمت چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی وب سایت شما خواهد شد . تصور کنید سایت شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی زرد است ، در چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار مهم میباشد .

قرار دادن بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کاستی های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند کنید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های سایت
یکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

تاثیر سادگی وب سایت در اینترنت مارکتینگ پارت سوم

امکان سرچ پیشرفته در تارنما
یکی از مهم ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در وب سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است بازدیدکننده نتواند محصول مد نظر خود را از میان انبوه محصولات شما پیدا کند . در این شرایط وجود قسمتی برای جستجو به صورت حرفه ای در پایگاه اینترنتی شما بسیار کارایی خواهد داشت. هنگامی که مشتری بتواند با سرچ در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان قابل توجهی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک دکمه خرید در آخر متن مربوط به هر کالا کاربر را به بخش خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به سادگی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

بهترین زمان برای تور روسیه چه فصلی می باشد

تور ارزان دبیازجمله از مناطق دولت امارات متحده عربی است. این شهر در پایین کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در کشور عربستان جای میگیرد. دبی بزرگ‌ترین منطقه دولت امارات نیز است.

طبق آمار بدست آمده اکثریت جمعیت شهر دبی را ساکنان غیر محلی شکل می دهند که عدم توجه به فضاهای شهری، تاثیر سو و مستقیمی بر زندگی و روحیه اجتماعی آنان گذاشته است و می توان آن را یک افسردگی اجتماعی نامید. این موضوع، نشانگر خلاء احساس تعلق ساکنان چند ملیتی آن، به شهر است. در دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی علاقه مفرطی به ماشین‌های آخرین مدل  وجود دارد. اما دبی روزهای سختی را می‌گذراند. هنگامی که دبی کانون اقتصاد نفت و مرکز بازار شکوفای املاک بود، خارجی‌ها به خصوص بریتانیایی‌ها در این بازار داغ سرمایه‌گذاری کردند. خارجی‌های تازه ثروتمندشده در این دوران آخرین ماشین‌های اسپرت ایتالیایی و آلمانی را برای تکمیل کردن سبک زندگی میلیونری‌شان خریدند و بعد بحران اقتصاد جهانی رخ داد و حباب ثروت همه این افراد ترکید.
 
 
شمار زیادی از زیباترین ماشین‌های ساخته‌شده تا به حال از هنگام سقوط مالی دبی در هر سال بوسیله افراد خارجی‌ و محلی به حال خود رها ‌شده‌اند چرا که آنها در مواجهه با بدهی‌های کمرشکن گریخته‌اند. صاحبان هراسان این ماشین‌ها که توان پرداخت بدهی‌های سنگین‌شان را ندارند و با حداکثر سرعت خود را به فرودگاه می‌رسانند، ماشین‌های‌شان را در پارکینگ فرودگاه رها می‌کنند و با پرواز بعدی از دبی خارج می‌شوند و هرگز باز نمی‌گردند.  و این ها تنها بخشی از مصادیق بی هویتی در این شهر شیخ نشین می باشد.



سخن پایانی اینکه، در تمدن های کهن، اغلب انسان ها به سنت های حکیمانه ای که ریشه های قدسی داشت، ارزش بسیاری قائل بودند. ولیکن نظام سرمایه داری، دائما با گدشته دور و نزدیک افراد در ستیز است و تقید به گذشته را به عنوان یک ضد ارزش معرفی و شخصیت اورا به یک عنصر بازاری بدل می کند. "اریک فروم"، فیلسوف یهودی (آمریکایی و آلمانی تبار و از روانشناسان مدافع تفکرات اومانیست) هر چند خودش مدافع سرمایه داری است، اما در کتاب "داشتن یا بودن" می نویسد: "انسان مدرن، شخصیتی بازاری است، به این معنا که من همانم که شما می خواهید و از خودم هیچ هویت ثابتی ندارم. اگر هویت انسان در دوره مدرن ،سیال نباشد، نمی توان در او مرتب احساس نیاز به وجود آورد".


امیدواریم تور لحظه آخری دبیبه شما خوش بگذرد