آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

شرایط مسافرت کیشبا کامل ترین هتل ها

عنوان : شرایط تحصیل در مقاطع گوناگون در سوئد

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

استان ها

کشور ترکیه ۸۱ استان دارد. مراکز همه استان‌ها به جز سه استان با خود استان همنام هستند. سه استان نامبرده عبارت‌اند از: ختای (مرکز: آنتاکیا)، کوجاالی (مرکز: ایزمیت)، سقاریه (مرکز: آداپازاری). هرکدام از استان‌های ترکیه به چندین بخش تقسیم شده است. پایتخت ترکیه شهر آنکارا میباشد و از شهرهای مهم آن میتوان از استانبول ، ازمیر ، آدانا ، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا ، اورفا ، وان و… نام برد.

سواحل ودریاچه ها

ترکیه از سه طرف توسط دریای سیاه در شمال ، دریای مدیترانه درجنوب ، دریای ازه در غرب احاطه شده است. در شمال غربی دریای داخلی مهمی بنام دریای مرمره وجود دارد که این دریا از سمت شمال به وسیله تنگه بسفر به دریای سیاه واز طریق تنگه داردانل به دریای اژه متصل می گردد. این دو تنگه دریای سیاه را به دریای آزاد متصل می نمایند. دریای مرمره منطقه ای در حدود ۱۱۳۵۰ کیلومتر را در بر می گیرد.

 

در دریاهای مرمره و ازه جزایر متعددی وجود دارند که متعلق به ترکیه میباشند . بعضی از آنها عبارتند از : جزایر مرمره در دریای مرمره و ایمیرس در در دریای اژه و … در ترکیه در حدود ۶۵ دریاچه کوچک و بزرگ جمعا با ۹۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت وجود دارد ، از جمله دریاچه وان ( با مساحت ۳۷۱۳ کیلومتر) در شرق ، دریاچه نمک ( با مساحت ۱۶۲۰ کیلومتر) در آناطولی مرکزی و دریاچه توز (با مساحت ۱۵۰۰ کیلومتر) در قونیه و ….

شهرهای ترکیه

شهر تاریخی و تفریحی استانبول Istanbul

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.

شهر مدرن و درمانی آنکارا

آنکارا Ankara

شهر آنکارا پايتخت جمهوري تركيه است و در مرکز آناتولی بر لبه شرقی فلات بزرگ و مرتفع آناتولی در ارتفاع ۸۵۰ متری قرار گرفته است. این استان، استپی حاصلخیز غالبا از گندم است، با نواحی جنگلی در شمال شرق. این شهر از شمال با استانهای چانکیری و بلو، از غرب با اسکی شهیر، و از شرق با استان کرشهیر هم مرز است.

شهر ساحلی آنتالیا

آنتالیا Antalya

آنتالیا از کوههای توروس با پوشش گیاهی از درختان کاج بسمت پایین جایی که دریای زلال و جوشان مديترانه قرار گرفته امتداد می یابد و به خط ساحلی نا منظم خلیج دور دست منتهی میگردد.

این شهر مرکز صنعت گردشگری ترکیه است و ۳۰ درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه به این شهر وارد می‌شوند. این استان دارای ۶۵۷ کیلومتر ساحل است که پلاژها، بندرها و شهرهای باستانی زیادی در کنار آن قرار دارد از جمله محل باستانی زانتوس که در فهرست میراث جهانی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه دریای مدیترانه واقع شده است.

سایر شهر های مهم ترکیه

ازمیر Izmir

کرانه های دریای اژه در ترکیه از جمله زیباترین چشم اندازهای این کشور می باشند. خط ساحلی باشکوهی که آب شفاف دریای اژه به آن برخورد می کند، مملو است از کرانه های قدیمی که توسط باغهای زیتون، پرتگاههای سنگی و جنگلهای کاج احاطه شده اند.

اگر شما اسکله های ماهیگیری زیبا، روستاهای تفریحی پرطرفدار و یا بقایای تمدنهای باستانی را که گواهی بر ۵۰۰۰ سال تاریخ، فرهنگ و اسطوره می باشند ترجیح دهید، این منطقه تعطیلاتی برای همه، از دوستداران طبیعت و خورشید گرفته تا عکاسان، مشتاقان ورزش، قایقرانان و باستانشنان.

بدروم Bodrum

بودروم را سرزمين آبي هاي ابدي مي دانند و گفته است كه به جاي آنكه در مكاني غرق در نور بخوابيد، در اينجا غرق در نور زندگي كنيد. در طول تاريخ، بودروم هميشه صحنه مبارزه براي حاكميت بر اين ديار بوده است. اين شهر بروي يك شبه جزيره بوجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند ، خانه هاي سفيد رنگ رديف شده در كناره هاي دو بندر ، گنبدها و كوچه هاي تنگ منتهي به دريا با كشتي هاي تفريحي كه شهرت جهاني يافته اند و نيز با كارخانه هاي كشتي سازي خود يك سرزمين مشهور شده است.

کمر Kemer

اين شهر در فاصله ۴۲ كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير ۴۲ كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا وجود دارد. در شهر كمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران بوجودآورده است. تفريحگاه مجهز و ساحلي كمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به خليج ها و سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند. در قسمت شمالي اين تفريحگاه پله كانهائي تعبيه گرديده است.

کوش آداسی Kusadasi

کوش آداسی یا جزیره پرنده در ۷۱ کیلومتری شهر ستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ،افس ،مریم آنا، ملیت ،دیدیم پاموک ، کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد. بندر گوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می کنند از جذابیت خاصی برخوردار است.

در کوش آداسی ۲ اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی وجود دارد.

مارماریس Marmaris

مارماریس منطقه‌ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان‌های جادویی محصور شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه بوده و از شمال به خليج گکوا از جنوب با دریای مدیترانه از شرق با شبه جزیره داتچا و از غرب با دریاچه کوی جییز ارتباط دارد. قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد و در زمره شهرهایی است که بیشترین بازدیدکنندگان ترکیه را به خود جذب می‌کنند.

قونیه Konya

قونیه مرکز استان قونیه در کشور ترکیه است. آرامگاه مولوی، شاعر فارسی زبان، در شهر قونیه است.

نام قونیه در منابع کهن به صورت ایکونیون (Iconıon)، کونیوم (Conıum)و استانکونا (Stancona) آمدهاست. ایکونیون ازکلمه ایکون (Icon) به معنی شمایل گرفته شده است. در اساطیر یونان آمده که بر این شهر اژدهایی چیره شده بود و گه گاه به شهر حمله میکرد و گروهی از زنان و دختران را می بلعید. پرسیوس (Perseus) پسر ژوپیتر این اژدها را کشت و مردم شهر را از بلای او رها کرد. مردم شهر به پاس این رشادت، تصویر پرسیوس را به یکی از دروازه های شهر آویختند. شهر را به مناسبت آن به زبان یونانی ایکونیون (شمایل) میگفتند. این وجه تسمیه وقتی که در حفاری از این شهر سکه هایی به دست آمد که بر روی آنها تصاویری از پرسیوس و اژدها دیده میشود، تایید شد.

در دوره رومیان این شهر ایکونیوم خوانده شد. این کلمه در دوره سلجوقیان به اختصار قونیه خوانده شد. نام شهر در منابع فارسی و عربی به شکل قونیه و در ماخذ غربی به صورتConıa، Konıeh و یا Konıa در ترکی امروز به شکل Konya به کار میرود.

جمعیت کشور ترکیه

جمعیّت: مطابق با آمار ژوئیه ۲۰۰۴ جمعیت این کشور ۶۸,۸۹۳,۹۱۸ نفر است:

ترک‌ها: ۷۶-۸۰ ٪

کردها: ۱۴-۲۰ ٪

اعراب: ۱٫۸ ٪

پناهندگان: ۱٫۳ ٪

اقلیت‌های غیر مسلمان: ۰٫۲ ٪

مشترکان ایران و ترکیه

ایران و ترکیه بخاطر نزدیکی جغرافیایی که با هم دارند دارای اشتراکات زیادی در زمینه های فرهنگی، دینی و معماری هستند. همچنین بخاطر داد و ستدی که در طول تارخ با یکدیگر داشتند شیوه های زندگی نزدیک به هم دارند. که این اشتراکات همه در قرابت فرهنگی این دو کشور به هم بسیار موثر می باشد.

مشترکات دینی ایران و ترکیه

دین مشترک ایران و ترکیه، دین اسلام می باشد. البته  مذهب ترکیه سنی و مذهب مردم  ایران شیعه میباشد.

مشترکات تجاری ایران و ترکیه

ایران و ترکیه دارای مشترکات تجاری قابل توجهی در زمینه های مختلف با یکدیگر می باشند.

مشترکات فرهنگی ایران و ترکیه

بخاطر مرزهای مشترکی که بین ایران و ترکیه وجود دارد و بخاطر تعاملات فراوان این دو کشور در طول تاریخ، این دو کشور فرهنگ نزدیک به هم دارند. که این تقارب در زمینه های زبان، غذا، پوشش و آداب و رسوم تاثیر خود را به جا گذاشته است.

از جمله ،کلماتی که ریشه مشترک زبانی دارند.

ذائقه و غذاهایی که بین دو کشور مشترک است.

آداب و رسوم نزدیک به هم در برگزاری مراسم مختلف، اعیاد، عروسی و عزاداری و …

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

اقامت کبک کانادا از روش کارآفرینی

عنوان : کار در کانادا و آشنایی با برترین کالج های کاناداهمراه با عکس

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با شرایط مهاجرت به کاناداآشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.


 ساسکاچواناین استان در قسمت سرسبز کانادا و در جوار منیتوبا از سمت شرق و آلبرتا از سمت غربی می‌باشد. این استان پر آفتاب‌ترین استان در کانادا با میانگین ۲۵۰۰ – ۲۰۰۰ ساعت تابش آفتاب در سال می‌باشد. جمعیت این استان تقریباً یک میلیون نفر و جمعیت مرکز استان رجینا ۲۰۰٬۰۰۰ نفر و سسکتون بزرگترین شهر این استان ۲۶۵۰۰۰ نفر می‌باشد. در این استان ۷۲ ملت اولیه کانادا ساکن هستند. کلاً علت جذب افراد به این منطقه در گذشته خاک حاصلخیز این استان بود.

رجاینا: رِجاینا مرکز استان و دومین شهر بزرگ استان بوده و جمعیت آن حدوداً ۲۰۰۰۰۰ نفر می‌باشد. علاوه بر اقتصاد خدماتی، رجاینا از صنایع مربوط به منابع طبیعی اطراف شهر سود می‌برد. در ضمن با حمایت دانشگاه پارک تحقیقاتی رجاینا این شهر مرکز نوآوری و فناوری شده‌است.

این شهر در سال ۱۸۸۲ به نام ملکه ویکتوریا در انگلستان نام گرفت. نام قبلی آن بود.

قبل از آن که سَسکَچوآن به استان تبدیل شود، رِجاینا ستاد مناطق شمال غربی بوده‌است. در سال ۱۹۰۶ کمی بعد از استان شدن سَسکَچوآن این شهر مرکز استان شد.

رِجاینا با داشتن شرایط مناسب مسکن و هزینه‌های پایین زندگی مکانی مناسب جهت سکونت می‌باشد. این شرایط مناسب موجب جذب مهاجر و وجود ملیت‌های مختلف در این شهر شده‌است. در حقیقت این تنوع فرهنگی باعث شد تادر سال ۲۰۰۴ از میراث کانادا عنوان «پایتخت فرهنگی کانادا» را کسب کند.

سسکتون: سَسکَتون با جمعیت بالغ بر ۲۶۵۰۰۰ نفر بزرگترین شهر این استان است. به لطف اقتصاد رو به رشد، جمعیت این شهر از شهر مرکزی رجینا در اواسط دهه ۱۹۸۰ فراتر رفت. اغلب از این شهر با نام "پاریس مرغزارها" یاد می‌کنند. رودخانه سَسکَچوان جنوبی این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده‌است و خط افق زیبایی به آن می‌دهد.

اقتصاد این شهر از کشاورزی و معدن به سمت فناوری و خدمات مالی تغییر شکل داده‌است. سسکتون سرآمد بیوتکنولوژی کشاورزی در جهان بوده و سالانه جذب کننده سرمایه‌های شرکت‌های درجه یک دارویی جهان می‌باشد. این دانشگاه سَسکَچوان که یک دانشگاه تحقیقاتی جامع می‌باشد در این شهر واقع شده‌است. تنوع فرهنگی سَسکَتون موجب پیدایش جشنواره‌های مردمی مخصوصاً در تابستان می‌شود. از این جشنواره‌های مردمی می‌توان به جشنواره جاز، جشنواره بین‌المللی Fringe و جشنواره شکسپیر در سَسکچوآن اشاره کرد که هر ساله جذب کننده توریست از کانادا و سراسر جهان می‌باشد.

تقریباً نزدیک به ۹۷۰۰۰۰ نفر در این استان سکونت دارند. بالغ بر ۳۵ درصد در روستا زندگی می‌کنند که بالاترین آمار در کانادا است. مابقی در حدود نیمی از جمعیت کل استان در دو شهر سسکتون (۲۳۰۰۰۰ نفر) و رجاینا (۲۰۰۰۰۰ نفر) زندگی می‌کنند.

این استان با حفظ نرخ رشد جمعیت از طریق مهاجرت به امید جذب سالانه حداقل ۵۰۰۰ مهاجر در آینده‌ای نزدیک می‌باشد. بدلیل رشد سریع مهاجرت در اوایل قرن نوزدهم تا به امروز این منطقه دارای ملیت‌های مختلف شده‌است. ملیت‌های مهم در این منطقه آلمانی، ایرلندی، اوکراینی، First Nations، اسکاتلندی، انگلیسی، فرانسوی، Netis، نروژی و چینی می‌باشند. بیشتر جمعیت سَسکَچوان در نیمه جنوبی استان سکونت دارند.
مزایای زندگی در سسکاچوان

اقتصاد سسکاچوان یکی از قوی‌ترین و فعال‌ترین در کانادا می‌باشد

هزینه پایین مالکیت و اداره تجارت

مرکزیت جغرافیایی استان و دسترسی به بازارهای تجارت در کانادا و آمریکا

رسیدگی نسبتا سریع به فایل مهاجرت متقاضیان

هزینه نسبتا پایین خرید و یا اجاره منزل
اقتصاد

چهل میلیارد دلار درآمد خالص برای جمعییت یک میلیونی

هفت میلیارد از نفت و گاز، دو میلیارد از صنایع غذایی و کشت و صنعت و ده میلیارد از تولیدات صنعتی و صد و چهار میلیارد از گردشگری.

۷۰ در صد از تولیدات سسکاچوان صادر می‌شود
علم و صنعت

برزگ‌ترین معدن اورانیوم و کارخانه تبدیل اورانیوم به سوخت اتمی

بزرگ‌ترین معدن پتاس در دنیا

تولید کننده ماشین آلات پیشرفته کشاورزی و معدن

یکی از پیشگامان تولید سوخت گیاهی

از گندم الکل گرفته می‌شود و با بنزین مخلوط می‌شود

از دانه‌های روغنی کانولا روغن گرفته شده و در موتور دیزلی بکار می‌رود

یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان چربیهای اسیدی که مصرف خوراکی دارند (امگا ۳ و امگا ۶)

پیشرفته در صنایع رهیابی و تغییر مسیر ماهواره‌ای
زمین

سسکاچوان در مرکز کانادا واقع شده و فاصله‌اش با بازار شرق و غرب کانادا یکسان است. از جنوب به دو ایالت آمریکا متصل است و لذا به بازار آمریکا هم دسترسی دارد. این استان دارای جنگل و زمین زارعی مرغوب جهت کشت غلات و دانه‌های روغنی و حبوبات است. زمینهای کشاورزی سسکاچوان به اندازه نصف کل زمینهای زراعی امریکاست. در جنوب دارای یک منطقه شنزار نیز می‌باشد.
آب و هوا

چهار فصل کامل را دارد.

آفتابی‌ترین استان کانادا است.

دمای هوا در طول سال بین ۳۵ – تا ۳۵ + می‌تواند نوسان کند.

دارای صد دریاچه آب شیرین است.
جمعیت

حدود یک میلیون نفر

مرکز استان (رجینا) با ۲۰۰۰۰۰ نفر جمعییت

مرکز تجاری (سسکاچوان) با ۲۳۰۰۰۰ نفر جمعییت

جوان‌ترین جمعییت کانادا را دارد.

۶۰ % نیروی کاری که دارای تحصیلات فوق دیپلم یا بالا‌تر می‌باشند.
کشاورزی و دامداری

بیش از ۲۵۰۰۰۰ مزرعه زراعی عمده دارد (کشت و صنعت)

بیش از ۵۵ در صد گندم کانادا را تولید می‌کند.

دیگر تولیدات: دانه‌های روغنی – حبوبات و سایر غلات
منابع طبیعی

۳۰ درصد پتاس دنیا را تولید می‌کند.

۳۰ در صد اورانیوم دنیا را دارد و سوخت اتمی نیز تولید می‌کند.

۲۰ درصد نفت و گاز کانادا در سسکاچوان است.

نیمی از سسکاچوان جنگل و نیم دیگر زمین زراعی است.

۱۰۰ دریاچه آب شیرین (استفاده ماهیگیری و قایقرانی و شرب)
خطوط ارتباطی

بیشترین میزان راههای شوسه در کانادا (حدود ۲۰۰۰۰ کیلومتر)

بیشترین میزان راه آهن در کانادا

طولانی‌ترین شبکه برق فشار قوی در کانادا

یکی از پیشرفته‌ترین شبکه دیجیتالی اینترنت و تلفن در جهان

مشهور در تولید و مصرف توربینهای بادی برای تولید برق

پیشرفته در صنایع فضایی و دفاعی (تانک و زره پوش)

دارنده تنها دستگاه (سینکروترون) کانادا که در تحقیقات مولکولی و اتمی بکار می‌رود.

بسیار پیشرفته در صنایع مربوط به پالایش محیط زیست (آب، خاک و هوا)
دانشگاه‌ها

دو دانشگاه عمده: دانشگاه ری جینا و دانشگاه سسکتون. کالج‌های صنعتی نیز در تمام نقاط فعال هستند.

مهاجرت یک عامل مهم در شکل گیری فرهنگ و تاریخچه این استان می‌باشد. در ضمن، مهاجرت عامل افزایش جمعیت استان در آینده محسوب می‌شود. این استان درصدد جذب مهاجر (حداقل ۵۰۰۰ نفر در سال) جهت رشد اقتصادی می‌باشد. یکی از روش‌های جذب مهاجر برنامه انتخابی استانی PNP است که روند جذب مهاجر به این استان را سرعت می‌بخشد. در این برنامه برای متخصصین، تجار و دانشجوی بین‌المللی امتیازاتی محسوب شده است.

مهاجرت از طریق برنامه استانی سسکاچوان

سسکچوان یکی از استان های کانادا است که به قبول مهاجر از طریق استانی جهت رفع نیازهای اقتصادی خود پرداخته است. یکی از روشهای دریافت اقامت برای تجار بشرح زیر می‌باشد:


شرط مهاجرت استانی از طریق تجاری:

حداقل ۳ سال سابقه مالکیت و مدیریت شرکت تجاری خصوصی و غیر خصوصی و یا فقط مدیریت یک شرکت تجاری و یا دولتی

حداقل دارایی خالص شخصی ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا

دیدار اکتشافی از استان به مدت ۵ روز قبل از انجام مصاحبه و شرکت در یک سمینار و مصاحبه با مقامات اداره مهاجرت استان جهت آشنایی با جنبه‌های مختلف زندگی و کار در سسکاچوان

ارائه یک طرح تجاری کامل و یک طرح برای اقدامات بعد از اقامت

پرداخت ۷۵۰۰۰ دلار کانادا به دولت سسکاچوان به عنوان سپرده و امضا یک قرارداد که بر طبق آن متقاضی متضمن می‌شود که طرح تجاری پس از ورود را به اجرا خواهد گذارد. چنانچه متقاضی به مفاد قرارداد عمل نماید، مبلغ سپرده به او مسترد خواهد شد.

حداقل ۱۵۰۰۰۰ دلار کانادا سرمایه گذاری جهت تاسیس یک موسسه تجاری جدید و یا خرید یک موسسه تجاری از پیش تأسیس در استان بعد از دریافت اقامت و حضور فعال و موثر روزانه در اداره موسسه تجاری فوق

سن، تحصیلات و دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه عوامل تعیین کننده‌ای نخواهد بود چنانچه متقاضی واجد سایر شرایط مندرج در بالا باشد.


به چه دلیل فعالیت اقتصادی و صنعتی در سسکاچوان مقرون به صرفه است:

در دنیا بعد از سنگاپور ارزان‌ترین محل برای ایجاد بیزنس است.

دومین استان از نظر تولیدات صنعتی در کانادا

۵ سال متوالی بزرگ ‌ترین نرخ رشد صنعتی را در کانادا داشته است. این به این مفهوم است که محیط رشد صنعتی برای علاقه مندان فراهم شده است.

هزینه زندگی (مسکن، ایاب و ذهاب و غیره) کمتر از استانهای بزرگ کانادا می‌باشد.

دومین استان در کانادا که بیشترین میزان پول را بصورت سرانه صرف تحقیقات علمی و صنعتی می‌کند. چنین حرکتی رشد اقتصادی را بیمه می‌کند.

بهداشت رایگان – کارفرما‌ها هزینه بیمه درمانی نمی‌دهند.

توجه شود که چنین بازاری از قدرت خرید بالای آمریکا ی شمالی برخوردار است.

نرخ بیکاری تنها ۳. ۹ در صد است که دوباره حاکی از بازار گرم تولید و همچنین قدرت خرید بالا می‌باشد.

مالیات شرکت‌ها تنها ۱۲ درصد است که یکی از کمترین مالیات‌ها می‌باشد.

هزینه گاز طبیعی از ارزان‌ترین‌ها در آمریکای شمالی است.

۱۵ درصد تخفیف مالیاتی به تحقیقات علمی و صنعتی تعلق می‌گیرد. چنین تخفیفی از ۳ سال قبل تا ۱۵ سال بعد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در صورت علاقه به کار معدن تا ۱۵ سال حق امتیاز دولتی بخشیده می‌شود. (چنانچه معدن جدیدی احداث شود)

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای طراحی سایت ارزان  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

آشنایی با مزایای زندگی در کانادا}

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.



ونکوور

ونکوور (به انگلیسی: Vancouver) شهری واقع در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا است. این شهر بندرگاهی مهم و بزرگ‌ترین کلانشهر غرب کانادا (سومین در کل کشور) است. جمعیت ونکوور در سال ۲۰۰۶ میلادی ۵۸۷٬۸۹۱ نفر و جمعیت کلان‌شهر (ونکوور و حومه) ۲٬۱۸۰٬۷۳۷ نفر بوده‌است.

ونکوور بین خلیج برووارد در شمال و دلتای رودخانه فریزر در جنوب قرار گرفته‌است. آب و هوای ونکوور معتدل است. میانگین حداکثر دما در گرم‌ترین ماه (اوت) به ۲۲ و میانگین حداقل هوا در سردترین ماه (ژانویه) به ۰/۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

دولت استان بریتیش کلمبیا در برنامهٔ استانی خود برای جذب صاحبان تجربه تجاری و نیز صاحبان سرمایه به این استان سه برنامه دارد:

 

۱. گروه مهارت های کسب و کار ‌ Business Skills Category

۲. گروه کسب و کار منطقه ای Regional Business Category

۳. گروه پروژه های استراتژیک Strategic Projects Category


ضوابط اصلی برای هرسه دسته :

هدف اصلی از بزینس، کسب سود از درآمد فعال از عرضه محصولات / خدمات است؛

پایداری وموفقیت کسب و کار تجاری باید محتمل باشد؛

کسب و کار باید به سود اقتصادی بریتیش کلمبیا در یکی از موارد زیر باشد :

    افزایش صادرات کالا / خدمات؛
    افزایش ارزش افزوده تولید، پردازش، و یا فعالیت منابع اولیه؛
    افزایش گردشگری بریتیش کلمبیا؛
    افزایش تحقیق و توسعه و تجاری سازی فن آوری؛
    ایجاد راه های نوآورانه برای کسب و کارهای سنتی؛
    ارائه سرویس هایی برای بازار محروم منطقه ای؛
    انتقال مهارت، فن آوری، و دانش به بریتیش کلمبیا .






گروه مهارت های کسب و کار

شرایط افراد متقاضی برای نامزدی در گروه مهارت های کسب و کار:

۱. ایجاد یک سرمایه گذاری شخصی حداقل ۴۰۰۰۰۰ دلار کانادا برای ایجاد؛ خرید ویا گسترش یک تجارت دارای شرایط در هر نقطه از استان بریتیش کلمبیا.

۲. ایجاد حداقل سه شغل جدید برای شهروندان کانادایی یا دارندگان اقامت دائم.

۳. مالکیت حداقل یک سوم (%۳/۱ ۳۳) از سهام یک کسب و کارفعال.

۴. فراهم کردن مشارکت فعال و مدیریت روز به روز و مداوم کسب و کار.

۵. نشان دهند که آنها:

    مهارت و تجربه لازم برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار اقتصادی مقرون به صرفه در بریتیش کلمبیا دارند؛
    سرمایه خالص شخصی حداقل ۸۰۰۰۰۰ دلار کاناداکه ازراه قانونی به دست آمده،دارند؛
    وجوه شخصی کافی را برای سرمایه گذاری مورد نیازدارند؛
    می توانند یک طرح کسب و کار عملی ارائه دهند؛


 

۶. امضاء توافقنامه اجرائی(عملکرد) با استان بریتیش کلمبیا .

۷. امضاء قرارداد سپرده گزاری با استان بریتیش کلمبیا؛ برای سپردن ۱۲۵ هزار دلار اگر که مایلند از سیستم نامزدی سریع اقدام کنند.

نکته:
نامزدی سریع (Fast Track Nomination)

گزینه نامزدی سریع، ارائه برگه انتخاب و یا همان نامزدی استانی فوری برای اقامت دائم می باشد. در عوض، شما ملزم خواهید بود که سپرده قابل استرداد مشروط ۱۲۵۰۰۰ دلاری به ایالت بریتیش کلمبیا واریزکنید. سپرده (بدون بهره) هنگامی که شما شرایط توافق نامه عملکرد خود و توافق سپرده رابجا آوردید، مسترد خواهد شد .

نکته مهم :

متقاضی اصلی در کسب و کار گروه مهارت ممکن است یک خارجی،از کارکنان کلیدی اساسی برای بیزینس پیشنهادی را به عنوان یک همراه متقاضی نامزدی شامل فایل خود کند. اما هنوز هم باید برای سه کانادایی یا مقیم دائم ایجاد اشتغال نماید.

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی

عنوان: تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است. بویژه در این روزگار که کار و مسوولیت‌های خارج از خانه فرصت‌های بودن کنار هم را به کمترین حد ممکن رسانده است.

 شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد؛ برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود. یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

ایام خانه‌تکانی زمان خوبی است که از دست وسایل اضافه که به کارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌کنند که هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل که در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب کنید.

اگر مبلمان شما سالم است و نیازی به تعویض آن ندارید، با تغییر مکان مبل‌ها و میزهای عسلی می‌توانید تغییری در سالن خانه ایجاد کنید یا با تغییر و تعویض چند قاب عکس یا نصب یک آینه زیبا، نمایی نو به سالن پذیرایی بدهید.

لوسترها و روشنایی های دیواری زیبا هم می تواند یکی از گزینه ها تغییر باشند.

با جرات و جسارت کف پله های خانه تان را رنگ کنید. هم می توانید رنگ ها متفاوت برای آن ها در نظر بگیرید، هم می توانید یک طیف رنگی خاص را انتخاب کنید.

اضافه کردن اجزای کوچک اما تاثیر گذاری مانند جا کلیدی هایی که به طبقه بندی و نظم دهی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک می کند را هم فراموش نکنید.

اگر اهل هنر هستید، یک تابلوی بزرگ هنری به دیوار های خانه تان اضافه کنید.

هر چیزی را که فکر می کنید قابلیت تبدیل شدن به گلدان دارد را برای کاشتن گل های بهاری استفاده کنید.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

مطالبی برای نگهداری از موهای بلند

عنوان: زیان های سشوار برای مو و مغز

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

بسیاری از ما حتی وقت نمی‌کنیم زمانی را به خشک کردن موهایمان بعد از حمام کردن اختصاص دهیم و به سرعت سعی می‌کنیم موهای خودمان و فرزندمان را سشوار کنیم و آماده رفتن به سرکار شویم. سرمای هوا لزوم استفاده از سشوار را در این موارد بیشتر کرده اما سوال اینجاست که آیا استفاده زیاد از سشوار که در زندگی امروز به یکی از ملزومات تبدیل شده، پوست و موی ما را دچار آسیب نمی‌کند؟ در ادامه با ما همراه باشید.

سشواری انتخاب کنید که دکمه تنظیم دما و وات داشته باشد تا بنا به نیازتان شدت دستگاه را کم یا زیاد کنید. برخی از انواع سشوار دارای حسگر هستند و وقتی مو داغ می‌شود، خود به خود خاموش می‌شوند. این نوع برای کسانی که مرتب مجبورند از سشوار استفاده کنند، انتخاب بهتری است و آسیب کمتری به مو می‌رساند. فروشندگان به افرادی که الکتریسیته ساکن در مو دارند استفاده از سشوارهای UV (فرابنفش) را توصیه می‌کنند اما در کل UV برای مو چندان مناسب نیست و حتی توصیه شده آقایان از محصولاتی که SPF دارد و اجازه نمی‌دهد نور خورشید به مو آسیب برساند، استفاده کنند. برای کسانی که موهایشان الکتریسیته ساکن دارد، به جای استفاده از سشوارهای UV (فرابنفش)، استفاده از سرم‌ها و اسپری‌های مخصوص ضد زبری مو توصیه می‌شود. کیفیت پایین سشوار یا انتخاب نادرست شدت و میزان حرارت آن، حتی در دست گرفتن اشتباه سشوار می‌تواند باعث از بین رفتن موهایی شود که سست و آسیب‌دیده هستند.

باد سرد سشوار هم مضر است

بسیاری از افراد فکر می‌کنند باد سرد سشوار مشکلی ایجاد نمی‌کند اما باد سرد سشوار هم باعث ایجاد الکتریسیته در مو می‌شود و باعث خشکی مو است. اگر شدت باد سشوار زیاد باشد، تفاوتی ندارد که با باد سرد سشوار بکشید یا از دمای گرم سشوار استفاده کنید. به هر حال مو را شکننده می‌کند. در صورتی که از شدت پایین همراه با باد سرد استفاده کنید، میزان آسیب تا حدی کمتر است اما حتی در این شرایط نیز در اثر استفاده مکرر، مو آسیب می‌بیند. شاید بهترین راه این است که حداقل برای خشک کردن روزانه مو از سشوار استفاده نکنید و حوله‌های میکروفیبر که قدرت خشک‌کنندگی بالاتری دارند، به کار برید و هر از گاهی برای حالت دادن به مو سشوار بکشید.

امواج الکترومغناطیسی که از ضعیف‌ترین سشوارها هم ساطع می‌شود، ۳۰۰ برابر امواجی است که از گوشی‌های تلفن همراه ارسال می‌شود پس سشوار غیر از ضرری که برای مو دارد، برای مغز هم می‌تواند مضر باشد. به همین دلیل مخصوصا برای کودکان برای خشک کردن مو تا جای ممکن از سشوار استفاده نکنید. کودکان موهای ضعیف و ظریفی دارند و چون میزان مراقبت آنها از موهایشان به مراتب کمتر است، آسیب بیشتری می‌بیند و در برابر باد داغ سشوار سست‌تر است. سعی کنید ساعاتی از روز بچه‌ها را حمام ببرید که در خانه هستند. بعد نم موها را با حوله بگیرید و اجازه دهید موها در هوای آزاد خشک شوند. اگر برای بیرون رفتن عجله دارید، از حمام کردن کودک یا لااقل از شستن موهای او صرف‌نظر کنید.

۱- قبل از استفاده از سشوار ابتدا موها را با حوله خشک کنید.

۲- مجددا با همان حوله نم مو را از ریشه به سمت پایین بگیرید و اجازه بدهید موها چند دقیقه‌ای لای حوله پیچیده بماند تا رطوبت آن گرفته شود. هر چه مو هنگام خشک کردن با سشوار نم بیشتری داشته باشد، احتمال صدمه دیدن آن بیشتر است به همین دلیل قبل از کار با سشوار، مو را تا جای ممکن خشک کنید.

۳-هرگز روی موی نمدار اتوی مو یا سشوار داغ نگیرید زیرا باعث صدمه دیدن آن می‌شود.

۴- بهتر است قبل از خشک شدن کامل مو، سشوار کشیدن را متوقف کنید. نگذارید هنگام سشوار کشیدن موها کاملا خشک شود چون موها به مقداری رطوبت نیاز دارد.

۵-یکی از اشتباه‌هایی که بسیاری از آرایشگران مرتکب آن می‌شوند، نزدیک بردن بیش از حد سشوار و چسباندن آن به مو برای حالت دادن بیشتر به آن است.

۶- سشوار باید ۱۲ تا ۳۰ سانتی‌متر از مو فاصله داشته باشد و هر دسته مو بیش از چند ثانیه در معرض باد گرم قرار نگیرد و مرتب جای سشوار عوض شود.

۷- اگر مرتب از سشوار استفاده می‌کنید، ماسک مو را فراموش نکنید.

۸- برای پیشگیری از آسیب موهای آسیب‌دیده تقویت آنها لازم است.

۹- هر از گاهی نیز نوک موها را کوتاه کنید تا زیباتر به نظر برسند.

۱۰-هرگز پشت سشوار و پروانه خنک‌کننده را به سمت مو نگیرید. با این کار ممکن است موها وارد پروانه سشوار شود و نه‌تنها به دستگاه آسیب برسد و باعث سوختن موتور ‌شود بلکه موها هم کنده شوند.

در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است