آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

سوابق دکتر جمشید هاشمی به همراه تست چاکرا با تحلیل رایگان

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمینه‌های مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی، مغناطیس درمانی و تکنیک‌های ذهنی ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

دکتر آرام در راستای فعالیت های خود در زمینه مغناطیس درمانی ، کتاب دستبند های مغناطیسی ، مغناطیس درمانی ، تاثیر آهنربا بر بیماریها را به رشته تحریر در آوردند و چندین سمینار در این راستا برگزار کردند.

افرادی که در دوره های مغناطیس درمانی دکترآرام شرکت می کنند، می توانند با تکنیک های مغناطیس درمانی روی افراد بیماری کار درمان را انجام دهند.
استاد آرام بیش از 50 جلد کتاب در زمینه های ذکر شده به رشته تحریر آورده اند.

دوره های آموزشی ایشان می‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت کمک کننده ما باشد.
روش‌های ابداعی ایشان راهی میانبر برای کنترل ذهن ،‌ آرامش و افزایش بهروری ذهنی می‌باشد.
از آنجایی که مدیریت ذهن می‌تواند کارایی افراد را بیشتر کند روش های ایشان را می‌تواند در بعد موفقیت،
شغل ، تحصیل ، سلامتی ،‌ و پیشگیری استفاده نمود.
کلاس های آموزشی استاد آرام:



دوره‌های طب انرژی، انرژی درمانی و مدیتیشن و هیپنوتیزم را در کشور هند گذرانده‌اند.
استاد آرام با آموزش خودهیپنوتیزم و دگرهیپنوتیزم فعالیتهای خود را در این حوزه شروع نموده‌اند
و هم اکنون برروی تکنیک‌های ذهنی خلق آینده  فعالیت می‌کنند و دوره‌های خلق اینده را در مرکز  به صورت آنلاین برگزار می‌نمایند.

از دیگر دوره‌هایی که ایشان برگزار می‌نمایند روشهای کار بر روی انرژی های بدن می‌باشد که می‌توان از طب انرژی در این مورد صحبت کرد.  تکنیک های طب انرژی بر اساس طب سوزنی و کار بر روی مریدین ها می‌باشد.تکنیک های فوق العاده جهت کار بر روی بدن و افزایش توانمندی های فردی.

تکنیک‌های مغناطیس درمانی برگرفته شده از کتاب های مغناطیس درمانی که روشهای خود درمانی،درمانی روی دیگران، تاثیر مغناطیس بر روی حیات و گیاهان مورد بحث این دوره ایشان می‌باشد.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به آجنا رجوع کنید

لازم به ذکر است که مغناطیس درمانی با مانیه تیزم  تفاوت دارد. علاقمندان می‌توانند از دستبند‌های مغناطیسی، برس‌های مغناطیسی، فلاکس‌های مغناطیسی و دیگر وسایل مغناطیسی استفاده نمایند.

جدیدترین دوره ایشان، دوره خلق آینده و دوره پاکسازی درون ( پاکسازی چاکراها و فعال سازی چاکراها ) می باشد. گذراندن این دو دوره میتواند زندگی شما را از نظر جسمی و ذهنی کاملا دگرگون و متحول کند. این دو دوره در زمینه عشق و روابط، سلامتی، ثروت و موفقیت برنامه ریزی شده است.

دوره تجسم خلاق دکتر آرام از شبکه‌های تلویزیونی (شبکه مهاجر) پخش گردیده است.

این دوره در 30 موضوع مختلف طراحی شده است که در ده جلسه، قبلا در مرکز تجسم خلاق برگزار می‌شد.
کتاب های دکتر آرام – تجسم خلاق

کتاب های دکتر آرام در زمینه های انرژی درمانی , هیپنوتیزم, قانون جذب , روانشناسی انرژی , مغناطیس درمانی, طب گیاهی , موفقیت و ..  می باشد. لیست کتاب های دکتر آرام: کلیک کنید.
فعالیتهای تلویزیونی دکتر آرام:

برنامه ذهن خلاق در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از شبکه آموزش یا شبکه 7 از کارهای ایشان می‌باشد.  که چندین بار تاکنون از این شبکه پخش گردیده است.
محصولات لوح فشرده(CD):

ایشان در سال 1380 موفق به گرفتن مجوز تکنیک‌های خود هیپنوتیزم بنام یادگیری خلاق از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قسمت سمعی و بصری شده‌اند  و تاکنون بیش از 60 CD در موضوعات مختلف تهیه نموده‌اند. CD های تصویری ایشان مربوط به شبکه‌های تلویزیونی و سمینارهای برگزار شده می‌باشند.

جهت معرفی بیشتر می توانید به aramgroup وارد شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.