آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

مدارک لازم و گرفتن پذیرش تحصیلی در قبرس

عنوان: مدارک و مراحل ثبت شرکت در قبرس و هزینه های مربوط به آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

   قبرس جنوبی یا قبرس اروپایی یکی از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا است و در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ ریاست این اتحادیه را بر عهده دارد. علاوه بر این، قبرس عضو سازمان ملل متحد، کشورهای مشترک المنافع بریتانیا و همچنین یکی از کشورهای بی طرف می باشد

   واحد پول این کشور یورو است و کمترین میزان مالیات در بین سایر کشورهای اروپایی را از شهروندان و شرکت ها اخذ می کند. جمعیت کم و امنیت بالا به همراه نیروی کار متخصص و شرکت های بین المللی که هر روز بر تعداد آنها اضافه می شود، آینده روشنی را برای این کشور رقم زده است.

    میزان جرم و جنایت در قبرس در مقایسه با دیگر کشورهای رقابتی مدیترانه مثل اسپانیا، پرتقال ، ایتالیا و فرانسه بسیار پایین است. میزان جرم در قبرس به طور میانگین یک دهم سایر کشورهای اروپایی است.

   نرخ بیکاری در قبرس بسیار پایین و رتبه سوم در اروپا (در کم بودن) را با ۳.۵% بیکاری دارد. کانادا و استرالیا با حدود ۸ درصد و آمریکا با ۱۰% و انگلستان با ۹ درصد بیکاری بیشتری دارند.

   با کشف و استخراج میادین بزرگ نفت و گاز در جنوب قبرس ، این کشور در ۱۰ سال آینده به یکی از ثروتمند ترین کشورهای منطقه تبدیل خواهد شد.

   آب و هوای مناسب مدیترانه ای و طبیعت زیبای این کشور به همراه همزیستی مسالمت آمیز فرهنگ های متفاوت در کنار یکدیگر ، استانداردهای مناسبی از زندگی را برای ساکنین این جزیره به ارمغان آورده است.

   %۹۶ مردم قبرس به زبان انگلیسی تسلط دارند.

   برای کسب اقامت قبرس هزینه و زمان بسیار کمتری در مقایسه با کشورهایی نظیر انگلستان ، کانادا ، آمریکا و استرالیا لازم است.

تمام کالاها و خدمات در قبرس با ۱۷% مالیات ارزش افزوده به فروش می رسند که این نرخ کمترین نرخ مالیات ارزش افزوده در کل اروپا می باشد، همچنین مالیات بر درآمد شرکت های قبرسی ۱۰% می باشد که کمترین نرخ در میان کشورهای اروپایی است.

هزینه هر لیتر بنزین تقریبا بین ۱.۲ تا ۱.۴ یورو می باشد و با بالا و پایین رفتن قیمت جهانی نفت، قیمت بنزین در قبرس نیز تغییر می کند ولی با توجه به مسافت های کوتاه و عدم وجود ترافیک مقدار بنزین مصرفی بسیار کمتر از ایران است.

کمترین هزینه اجاره یک آپارتمان ۱ خوابه در شهری مانند نیکوزیا و یا لیماسول در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ یورو است. در لارناکا و پافوس با ۳۰۰ یورو هم می توان مورد مشابهی یافت، و در عین حال مثلا در منطقه پافوس با ۶۰۰ یورو می توان یک خانه دوبلکس ۳ خوابه با استخر اجاره کرد.

لازم به یاداوری است که اکثر املاکی که اجاره داده می شود به صورت مبله است. همچنین معمولا لزومی به پرداخت پول پیش وجود ندارد ولی ممکن است صاحب خانه هزینه ۲ یا ۳ ماه اجاره را جلوتر بگیرد.

هزینه بلیط اتوبوس داخل شهری و بین شهری بین ۲ تا ۵ یورو بسته به مسیر متفاوت می باشد. طبیعتا هزینه تاکسی گرانتر است و از ۱۰ یورو شروع می شود. همچنین شما می توانید به صورت روزانه ماشین کرایه کنید و خودتان رانندگی کنید.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست

عنوان: برتری های ترمیم مو به روش HRT

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

1-   در ترمیم مو به روش HRT بانک مو از موهای صد در صد طبیعی استفاده میشود ولی در ترمیم موها به روش های سنتی و قدیمی از مخلوط موهای طبیعی و الیاف پلاستیکی استفاده میکنند.

2-   در ترمیم مو به روشHRT بانک مو برای قسمت جلوی سر و شقیقه ها (که معمولا ضخامت موها نازک تر از پشت سر میباشد) به همان شکل از موهای نازک استفاده میشود و برای پشت سر موهای زخیم تر استفاده میکنند.

3-   در ترمیم مو به روش HRT موهایی که ماهیتشان راست چین است یعنی خواب مو به سمت راست می باشد در قسمت راست سر استفاده میشود و موهایی که ماهیتشان چپ چین است بعبارتی خوابشان به سمت چپ است در قسمت چپ سر استفاده میشود. 

4-   ترمیم مو به روش هاس سنتی و قدیمی فاقد خط رویش (Hairline) و خط فرق هستند ولی یکی از اصلی ترین ارکان ترمیم مو به روش HRT خط رویش و خط فرق کاملا طبیعی ، است.

5-   تمامی متریال استفاده شده در ترمیم مو به روش HRT کاملا بهداشتی بوده و دارای تاییده از نهاد ها و سازمانهای معتبر جهانی می باشند در حالیکه یکی از معایب ترمیم مو به روش های قدیمی و سنتی استفاده از متریال تقلبی و بعضا صنعتی است.

6-   از دیگر معایب ترمیم مو به روشهای قدیمی و سنتی تراکم بسیار کم آن میباشد در حالی که تراکم موهای ترمیم شده به روش HRT بسیار بالاست.

7-   نکته دیگری که لازم به ذکر آن است استفاده و بهره مندی روش HRT از دانش نوین روز دنیاست بصورتیکه افراد بعد از ترمیم مو دچار هیچگونه عوارض ، حساسیت یا بیماریهای قارچی و ... نمیشوند این مساله مهم حاصل از استفاده ی دانش روز دنیا برای ترمیم مو به روش HRT است.

8-  استحمام همه روزه ، سونا ، استخر ، انجام تمامی فعالیت های ورزشی و ... قابلیت رنگ ، مش ، سشوار ، اتو ، ژل و...از جمله مزایای این روش با سایر روش های رایج میتوان دانست.

تذکر: مراکز و موسسات غیر قانونی و نامعتبر برای کسب درآمد بیشتر از نام های جعلی و خودساخته مانند: ترمیم مو به روش سرجری ، نانو ارگانیک و ... استفاده میکنند لذا خواهشمند است که قبل از انجام هرگونه اقدامی ابتدا از داشتن مجوز قانونی آن مرکز و سپس اصالت روش ترمیم موی آن اطمینان حاصل فرمایید

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی وحمام

عنوان: ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

اتاق خواب محیطی برای آرامش است و طراحی بسیار زیبای اتاق خواب با اصول فنگ شویی به ما در رسیدن به این آرامش کمک خواهد کرد. این روزها همه دنبال رسیدن به آرامش هستند. همین‌ است که انواع و اقسام روش‌های مراقبه و آرامش بخشی در زندگی زیاد شده‌اند. همراه با طرفداران میلیونی‌شان. یکی از شیوه‌های باستانی چینی که برای حفظ تعادل و رسیدن به آرامش به کمک مردم امروز آمده، فنگ‌شویی است. روشی قدیمی که هر گوشه از خانه را تبدیل به فضایی آرام و بدون تنش می‌کند.آن هم با تمرکز روی چیدمان خاص منزل و فراهم کردن فضایی برای چرخش نیروهای مثبت جاری. این وسط شاید هیچ فضایی در خانه از نظر حفظ آرامش مهم‌تر از اتاق خواب نباشد. به عقیده چینی‌ها با استفاده از قوانین چینی می‌توان به رابطه عاطفی سازنده و احساس آرامش بالایی رسید. فنگ‌شویی به شما می‌گوید که با به کار بردن چه ترفندهایی اتاق خواب‌تان را در برابر هجوم انرژی‌های منفی حفظ کنید و به آرامش محض برسید.با ما همراه باشید .

بین انباشتگی بی نظم و جمع و جور انبار کردن میبایست تمایز قایل شویم ، وقتی را برای خلاص شدن از دست چیزهایی که دیگر نیازی به آنها ندارید و مرتب کردن چیزهایی که میبایست نگه دارید اختصاص دهید ، فضایی که چیزها را در آن انبار میکنید را تمیز و منظم نگه دارید.

با استفاده از جدول فنگ شویی نقاط مختلف اتاق خواب را شناسایی کنید و تابلو تصاویر و یا وسایل تزئینی را با توجه به این جدول قرار دهید ، تصویر قاب گرفته شده که در بردارنده تصویر آب است در قسمت ثروت و تصویر یکی از اعضای خانواده در قسمت روابط میتواند بطرز مناسبی در دکور اتاق خواب قرار گیرد.

برای اینکه جریان انرژی فنگ‌شویی متعادل در اتاق جریان داشته باشد باید فضای زیر تخت را خالی بگذارید. در واقع برای اینکه انرژی بتواند در تختخواب شما جریان پیدا کند باید تختخواب ارتفاع مناسبی داشته باشد. معمولا این روزها زیر تختخواب‌ها کشو و کمدهای کوچک و بزرگ دارند. شاید این کار برای جبران فضاهای اندک جاسازی در خانه‌های امروزی مناسب باشد اما بر اساس قانون فنگ‌شویی جلوی جریان انرژی در اتاق گرفته می‌شود. موقع خواب باید انرژی دورتادور بدن در جریان باشد که اگر زیر ‌تختخواب بسته باشد،این جریان انرژی دیگر اتفاق نمی‌افتد. پس از تلنبار کردن لوازم اضافه زیر تخت دست ‌بردارید. البته اگر دنبال یک خواب خوب شبانه هستید.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

خرید طلا وجواهر نامزدی و عروسی

عنوان: انگشتر نامزدی بسیار زیبا و منحصربفرد

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

انتخاب دسته گل عروس در برگزاری مراسم عروسی از مهمترین نکات است و با توجه به چند نکته ساده میتوان دسته گل عروس شیک و زیبا انتخاب کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکته ها را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند. در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند.

به جای این‌که ساقه دسته گل‌تان را با روبانی یک رنگ که معمولا هم سبز است بپوشانید و دورش یک روبان رنگی ببندید بهتر است خودتان بسته به رنگ گل‌هایی که انتخاب کرده‌اید در بازار بگردید و روبان‌هایی رنگارنگ با جنس های متفاوت مثلا ساتن یا مخمل تهیه کنید و دور ساقه دسته گل‌تان بپیچید.

اگر در سالن‌تان تعدادی میز با یک مدل گل داشته باشید چشم مهمان‌ها خسته می‌شود برای اجتناب از این طراحی یکنواخت و تکراری گل‌های ورودی باغ یا سالن، راه ورودی، میز خودتان، میز‌های مهمان‌ها، میز خانواده نزدیک را با یک مدل واحد اما در اندازه‌های مختلف بیارایید. مثلا می‌توانید روی برخی میزها از شیشه‌هایی به شکل هندسی که از یک مدل گل انتخابی‌تان پر شده استفاده کنید و روی برخی دیگر از میزها گلدان‌های بزرگ گل که با برگ‌های بلند و چند مدل گل تزیین شده‌اند را بگذارید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.