آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

تغییر اندازه عکس و استفاده از رنگ های سی اس اس

اگر شما به دنبال هزینه ای که به منظور طراحی سایت کرده اید و درواقع با پرداخت قیمت طراحی سایت توانسته اید یک وب سایت زیبا و کاربردی تحویل بگیرید ، اکنون وقت آن است که اولا وب سایت خود را کم حجم کنید و در قدم دوم نسبت به استفاده از رنگ بندی مناسب اقدام کنید. برای اولین قدم شما باید سایز تصاویر خود را استاندارد کرده تا حجم آنها نیز مناسب شود ، در مرحله بعدی باید از رنگ بندی های مناسبی که از طریق سی اس اس استفاده میشود استفاده کنید.

سئوال: چرا سبک CSS رنگی من کار نمی کند؟
پاسخ: http://drfgyb.blogbar.ir/
ممکن است گاهی تصویر شما ابعاد بزرگی داشته باشد و در صورت استفاده از آن در وب سایت دچار مشکل شوید ( مشکلاتی از قبیل کاهش سرعت لود ، مشکل برای دانلود )
تمام نرم افزارهای ویرایش عکس یک فرمان برای تغییر ابعاد پیکسل یک تصویر دارند.
CSS با املای انگلیسی ایالات متحده نوشته شده است. بنابراین اگر شما در حال نوشتن کدهای مورد نظرتان هستید باید از املای انگلیسی ایالات متحده استفاده کنید در غیر اینصورت کدهای شما عمل نخواهد کرد.
شما باید به دنبال یک دستور به نام "حجم تصویر" یا تغییر اندازه،" یا "Resample."  باشید.
Resample – : این دستور نرم افزار شما را قادر می سازد که تغییر در ابعاد پیکسل  را اجرا کند .
البته تناسب را در کارتان مد نظر داشته باشید تا عکس شما کشیده یا محو نشود .
هرگز فایل اصلی خود را تغییر اندازه ندهید  ، همیشه یک نسخه کپی از آن تهیه نمایید و نسخه کپی شده را تغییر اندازه دهید زیرا ممکن است فایل اصلی را در صورت بروز تغییرات و عدم ایجاد رضایت از دست بدهید.
هرگز فایل خود را فشرده سازی نکنید و از استفاده فایل با حجم زیاد خوددارید نمایید.
حجم زیاد باعث میشود سرعت لود صفحه شما کاهش پیدا کرده و مشتریان شما اصولا صبر و تحمل زیادی ندارند و در صورت آهسته بودن سرعت لود شما ممکن است صفحه شما را ببندند.