آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

متد های تشکیل محتوای نو قسمت 2

این مطلب بدست وب سایت ساخت سایت آماده شده است.


روش های تشکیل نوشته نو قسمت دوم 

تولید متون تازه یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن متن تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر تشکیل متن تازه باشید ، میتوانید از طریق ترجمه متون روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن متون سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و تشکیل مطلب هایتازه و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به نوشتن مطلب تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به نوشته ها درج شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربه ها نشان داده است که اکثر اوغات از گفتگوها استقبال زیادی می شود. مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از روش های ایجاد متن نو باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوشیوه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
مصاحبه های مکتوب ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین علت میتوانید با نمایش مصاحبه های ویدئوی مخاطبان زیادی را به سایت خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان دائمی خود کنید. سایت اشتراک ویدئو آپارات با رتبه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین وب سایت های فارسی میباشد و نشان گر پیشرفت ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک زیادی به بالا رفتن اعتبار یک تارنما نزد گوگل می کند. برای ایجاد ویدئو میتوانید از 2 روش بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مقاله توسط وب سایت قیمت طراحی سایت تولید شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.