آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

ارتباط کاربرپسندی پایگاه در فروش آنلاین بخش 4

تاثیر یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی اینترنتی پارت چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن وب سایت شما خواهد شد . فرض کنید سایت شما دارای بک گراندی تیره و فونتی قرمز میباشد ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در پایگاه شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی پایگاه خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری بازدیدکننده در سایت شما بسیار مهم خواهد بود .

قرار دادن بخش نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های وب سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.