آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

بررسی اشکال کاندوم های خاردار و اعلام مراکز خرید اجناس خانواده

بررسی طرح های کاندم های میوه ای و توصیف مارکت های فروختن کالاهای مرتبط

پس مطلب زیر که به توصیف انواع کاندوم و راه های کاندوم تاخیری می پردازد را مطالعه نمایید

چگونگی عملکرد دارو در جلوگیری از بارداری:

۱ ) جلوگیری از تخمک گذاری

۲ ) افزایش غلظت ترشحات دهانه رحم درنتیجه اسپرم نمی تواند خود را به رحم برساند.

۳ ) با اثر بر پوشش داخلی رحم محیط نامناسبی برای لانه گزینی جنین به وجود می آورد .

درصد موفقیت روش : ۷/۹۹ درصد در سال اول استفاده

عوارض شایع و نحوه برخورد با آنها :

۱) اختلال در نظم قاعدگی : با تزریق اولین آمپول ممکن است اختلالاتی در قاعدگی رخ دهد.

مزیت ها : درصد موفقیت بالا – آسانی استفاده – مناسب برای افراد فراموشکار – مناسب برای افراد کوچ نشین – مناسب برای عقب ماندگان ذهنی – قابل استفاده در دوران شیردهی – قابل استفاده در کسانی که کم خونی شدید دارند – قابل استفاده در هر دوره سنی – مصرف آن با مقاربت مداخله ای ندارد بر خلاف کاندوم و … – اطرافیان شما از روش پیشگیری شما آگاه نمی شوند.

معایب: تاخیر در برگشت باروری – تکرار تزریق هر ۳ ماه – احتمال افزایش وزن – اختلال در نظم قاعدگی مانند لکه بینی و … – عدم قاعدگی – عدم جلوگیری از بیماریهای منتقل شونده از طریق جنسی مانند ایدز و … – کاهش تراکم استخوانی ( زمینه ساز پوکی زود رس استخوان ) – احتمال بروز سرطان پستان – ممکن است شما قاعدگی بعدی را تجربه نکنید و در تمام طول تزریق دیگر قاعده نشوید.

** نگران نباشید عدم قاعدگی با تزریق پروزسترون غیر طبیعی نیست . البته اگر شما قاعدگیهای منظمی داشته اید و بعد از چند دوره تزریق عدم قاعدگی را تجربه می کنید ، برای شما آزمایش بارداری درخواست می شود .خونریزیهای نامرتب رحمی هم از عوارض آمپول می باشد.

** نگران نباشید . معمولا در عرض ۲-۳ ماه این نامنظمی از بین می رود . البته شما باید متخصص زنان را در جریان بگذارید . اگر علت فقط تزریق آمپول باشد مصرف مفنامیک اسید معمولا موثر واقع می شود . در صورت عدم بهبودی بررسیهای بعدی لازم است .

** بدانید که افزایش وزن شما به علت افزایش اشتهای شما تحت اثر هورمون پروژسترون است .رژیم غذایی متعادل و ورزش در جلوگیری از چاقی موثر است .

در همین راستا مقاله بالا که به معرفی انواع کاندم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.