آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

دیدنی های فوق العاده و همه چیز درباره مهاجرت نیوزلند

مناظر زیبا و دیدنی و همه چیز درباره مهاجرت آلمان - برلین



ویدئو دیدنی های نیوزلند را می توانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

ویدئو دیدنی های نیوزلند در یوتیوب

ویدئو دیدنی های نیوزلند در سایت نتو میگریت

نیوزیلند در اقیانوس آرام جنوبی و در حدود 2200 کیلومتری (1397 مایلی ) شرق استرالیا واقع شده است . این کشور شامل دو جزیره اصلی است که فقط "شمال " ( یا جزیره شمالی ) و "جنوب "( یا جزیره جنوبی ) نامیده می شوند و از نظر جغرافیایی ، پوشش گیاهی و خصوصیات ، با یکدیگر بسیار متفاوتند. نیوزیلند سرزمینی کوهستانی است و حدود سه چهارم این سرزمین بیش از 200 متر (650 فوت ) از سطح دریا ارتفاع دارد و بیش از نیمی از آن دارای پوشش جنگی است . بلندترین قله ، کوه کوک (Mount Cook) در آلپ جنوبی (3764 متر / 12349 فوت) در جزیره جنوبی قرار دارد و جنگل های بارانی و مرطوب ، ساحل غربی را از مرغزارهای خشک ساحل شرقی جدا می کنند .نیوزیلند یکی از زیباترین و بکرترین کشورهای جهان است و حدود 30 درصد از مساحت آن از مناطق حفاظت شده تشکیل شده است . این کشور بخاطر منابع طبیعی از جمله آتشفشان ها ، آبفشان ها ، یخچال ها ، آبدره ها ( دریاچه ها) ، رودخانه ها و پوشش گیاهی فراوان، مورد توجه است ،بخصوص جزیره جنوبی که مناظر کوهستانی دست نخورده بسیار و صنعت اسکی پررونقی در فصل زمستان دارد.

 

 آب و هوا

آب و هوای نیوزلند تقریبا معتدل است. تابستان گرم و خشک و زمستان مرطوب و خیس. وسعت و تغییر شکل زمین در قسمت های مختلف نیوزلند باعث شده تا آب و هوا نیز در قسمت های مختلف متفاوت شود. قسمت های شمالی می تواند بسیار گرمسیری و قسمت های جنوبی یخی و سرد همانند قطب باشد. چهار فصل وجود دارد:

    تابستان: دسامبر تا فوریه
    پاییز: مارچ تا می
    زمستان: جون تا آگوست
    بهار: سپتامبر تا نوامبر


دما در زمستان از 10-15 درجه سلسیوس است و در تابستان از 20 تا 30 درجه سلسیوس. در تابستان باران های ناگهانی داریم که گرمای هوا را می شکنند.

دمای هوا برای کشاورزان بسیار ایده آل است. کشاورزی بر اقتصاد نیوزلند تاثیر بسزایی دارد. این آب و هوای معتدل باعث شده مردم به تفریحات خارج از منزل بپردازند.

بهتر است بدانید که اشعه UV در نیوزلند با شدت زیادی می تابد حتی در روزهای ابری. در تابستان مردم با کلاه و عینک و لباس های متفاوت خود را پوشیده نگه می دارند.

مناظر طبیعی و منحصر به فرد نیوزلند

نیوزلند از شرق به اقیانوس آرام و از غرب به دریای تاسمانیا محدود می شود. در سرزمین تعداد زیادی برکه، چشمه و رودخانه وجود دارد. در جزیره جنوبی شاهد یخچال های طبیعی و رودخانه های یخی هستیم. برخی از این مناطق طبیعی عبارتند از:

    مناطق سرسبز حاشیه ها
    سواحل طلایی
    جنگل های طبیعی
    کوه های پوشیده از برف
    صحرای آتش فشانی خشک
    مناطق فعال گرم




موقعیت جغرافیایی نیوزلند باعث شده تا جنگل های آن بکر و دست نخورده باقی بمانند. دولت نیوزلند نهایت تلاش خورد را جهت حفاظت از محیط زیست به عمل می آورد.

 

 مهاجرت به استرالیا- مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.