آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

دکوراسیون سرویس بهداشتی وحمام

عنوان: ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

اتاق خواب محیطی برای آرامش است و طراحی بسیار زیبای اتاق خواب با اصول فنگ شویی به ما در رسیدن به این آرامش کمک خواهد کرد. این روزها همه دنبال رسیدن به آرامش هستند. همین‌ است که انواع و اقسام روش‌های مراقبه و آرامش بخشی در زندگی زیاد شده‌اند. همراه با طرفداران میلیونی‌شان. یکی از شیوه‌های باستانی چینی که برای حفظ تعادل و رسیدن به آرامش به کمک مردم امروز آمده، فنگ‌شویی است. روشی قدیمی که هر گوشه از خانه را تبدیل به فضایی آرام و بدون تنش می‌کند.آن هم با تمرکز روی چیدمان خاص منزل و فراهم کردن فضایی برای چرخش نیروهای مثبت جاری. این وسط شاید هیچ فضایی در خانه از نظر حفظ آرامش مهم‌تر از اتاق خواب نباشد. به عقیده چینی‌ها با استفاده از قوانین چینی می‌توان به رابطه عاطفی سازنده و احساس آرامش بالایی رسید. فنگ‌شویی به شما می‌گوید که با به کار بردن چه ترفندهایی اتاق خواب‌تان را در برابر هجوم انرژی‌های منفی حفظ کنید و به آرامش محض برسید.با ما همراه باشید .

بین انباشتگی بی نظم و جمع و جور انبار کردن میبایست تمایز قایل شویم ، وقتی را برای خلاص شدن از دست چیزهایی که دیگر نیازی به آنها ندارید و مرتب کردن چیزهایی که میبایست نگه دارید اختصاص دهید ، فضایی که چیزها را در آن انبار میکنید را تمیز و منظم نگه دارید.

با استفاده از جدول فنگ شویی نقاط مختلف اتاق خواب را شناسایی کنید و تابلو تصاویر و یا وسایل تزئینی را با توجه به این جدول قرار دهید ، تصویر قاب گرفته شده که در بردارنده تصویر آب است در قسمت ثروت و تصویر یکی از اعضای خانواده در قسمت روابط میتواند بطرز مناسبی در دکور اتاق خواب قرار گیرد.

برای اینکه جریان انرژی فنگ‌شویی متعادل در اتاق جریان داشته باشد باید فضای زیر تخت را خالی بگذارید. در واقع برای اینکه انرژی بتواند در تختخواب شما جریان پیدا کند باید تختخواب ارتفاع مناسبی داشته باشد. معمولا این روزها زیر تختخواب‌ها کشو و کمدهای کوچک و بزرگ دارند. شاید این کار برای جبران فضاهای اندک جاسازی در خانه‌های امروزی مناسب باشد اما بر اساس قانون فنگ‌شویی جلوی جریان انرژی در اتاق گرفته می‌شود. موقع خواب باید انرژی دورتادور بدن در جریان باشد که اگر زیر ‌تختخواب بسته باشد،این جریان انرژی دیگر اتفاق نمی‌افتد. پس از تلنبار کردن لوازم اضافه زیر تخت دست ‌بردارید. البته اگر دنبال یک خواب خوب شبانه هستید.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.