آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

مدارک لازم و گرفتن پذیرش تحصیلی در قبرس

عنوان: مدارک و مراحل ثبت شرکت در قبرس و هزینه های مربوط به آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

   قبرس جنوبی یا قبرس اروپایی یکی از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا است و در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ ریاست این اتحادیه را بر عهده دارد. علاوه بر این، قبرس عضو سازمان ملل متحد، کشورهای مشترک المنافع بریتانیا و همچنین یکی از کشورهای بی طرف می باشد

   واحد پول این کشور یورو است و کمترین میزان مالیات در بین سایر کشورهای اروپایی را از شهروندان و شرکت ها اخذ می کند. جمعیت کم و امنیت بالا به همراه نیروی کار متخصص و شرکت های بین المللی که هر روز بر تعداد آنها اضافه می شود، آینده روشنی را برای این کشور رقم زده است.

    میزان جرم و جنایت در قبرس در مقایسه با دیگر کشورهای رقابتی مدیترانه مثل اسپانیا، پرتقال ، ایتالیا و فرانسه بسیار پایین است. میزان جرم در قبرس به طور میانگین یک دهم سایر کشورهای اروپایی است.

   نرخ بیکاری در قبرس بسیار پایین و رتبه سوم در اروپا (در کم بودن) را با ۳.۵% بیکاری دارد. کانادا و استرالیا با حدود ۸ درصد و آمریکا با ۱۰% و انگلستان با ۹ درصد بیکاری بیشتری دارند.

   با کشف و استخراج میادین بزرگ نفت و گاز در جنوب قبرس ، این کشور در ۱۰ سال آینده به یکی از ثروتمند ترین کشورهای منطقه تبدیل خواهد شد.

   آب و هوای مناسب مدیترانه ای و طبیعت زیبای این کشور به همراه همزیستی مسالمت آمیز فرهنگ های متفاوت در کنار یکدیگر ، استانداردهای مناسبی از زندگی را برای ساکنین این جزیره به ارمغان آورده است.

   %۹۶ مردم قبرس به زبان انگلیسی تسلط دارند.

   برای کسب اقامت قبرس هزینه و زمان بسیار کمتری در مقایسه با کشورهایی نظیر انگلستان ، کانادا ، آمریکا و استرالیا لازم است.

تمام کالاها و خدمات در قبرس با ۱۷% مالیات ارزش افزوده به فروش می رسند که این نرخ کمترین نرخ مالیات ارزش افزوده در کل اروپا می باشد، همچنین مالیات بر درآمد شرکت های قبرسی ۱۰% می باشد که کمترین نرخ در میان کشورهای اروپایی است.

هزینه هر لیتر بنزین تقریبا بین ۱.۲ تا ۱.۴ یورو می باشد و با بالا و پایین رفتن قیمت جهانی نفت، قیمت بنزین در قبرس نیز تغییر می کند ولی با توجه به مسافت های کوتاه و عدم وجود ترافیک مقدار بنزین مصرفی بسیار کمتر از ایران است.

کمترین هزینه اجاره یک آپارتمان ۱ خوابه در شهری مانند نیکوزیا و یا لیماسول در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ یورو است. در لارناکا و پافوس با ۳۰۰ یورو هم می توان مورد مشابهی یافت، و در عین حال مثلا در منطقه پافوس با ۶۰۰ یورو می توان یک خانه دوبلکس ۳ خوابه با استخر اجاره کرد.

لازم به یاداوری است که اکثر املاکی که اجاره داده می شود به صورت مبله است. همچنین معمولا لزومی به پرداخت پول پیش وجود ندارد ولی ممکن است صاحب خانه هزینه ۲ یا ۳ ماه اجاره را جلوتر بگیرد.

هزینه بلیط اتوبوس داخل شهری و بین شهری بین ۲ تا ۵ یورو بسته به مسیر متفاوت می باشد. طبیعتا هزینه تاکسی گرانتر است و از ۱۰ یورو شروع می شود. همچنین شما می توانید به صورت روزانه ماشین کرایه کنید و خودتان رانندگی کنید.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.