آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی

عنوان: تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است. بویژه در این روزگار که کار و مسوولیت‌های خارج از خانه فرصت‌های بودن کنار هم را به کمترین حد ممکن رسانده است.

 شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد؛ برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود. یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

ایام خانه‌تکانی زمان خوبی است که از دست وسایل اضافه که به کارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌کنند که هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل که در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب کنید.

اگر مبلمان شما سالم است و نیازی به تعویض آن ندارید، با تغییر مکان مبل‌ها و میزهای عسلی می‌توانید تغییری در سالن خانه ایجاد کنید یا با تغییر و تعویض چند قاب عکس یا نصب یک آینه زیبا، نمایی نو به سالن پذیرایی بدهید.

لوسترها و روشنایی های دیواری زیبا هم می تواند یکی از گزینه ها تغییر باشند.

با جرات و جسارت کف پله های خانه تان را رنگ کنید. هم می توانید رنگ ها متفاوت برای آن ها در نظر بگیرید، هم می توانید یک طیف رنگی خاص را انتخاب کنید.

اضافه کردن اجزای کوچک اما تاثیر گذاری مانند جا کلیدی هایی که به طبقه بندی و نظم دهی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک می کند را هم فراموش نکنید.

اگر اهل هنر هستید، یک تابلوی بزرگ هنری به دیوار های خانه تان اضافه کنید.

هر چیزی را که فکر می کنید قابلیت تبدیل شدن به گلدان دارد را برای کاشتن گل های بهاری استفاده کنید.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.