آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

ست کردن صندلی کارازجمله مواردی است که درفعالیت فردتاثیرزیادی دارد. باکلاس ترین شهرهای منطقهمکزیک

تاثیر سادگی سایت در فروش آنلاین قسمت چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی وب سایت شما خواهد شد . تصور کنید سایت شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی زرد است ، در چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار مهم میباشد .

قرار دادن بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کاستی های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند کنید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های سایت
یکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

تاثیر سادگی وب سایت در اینترنت مارکتینگ پارت سوم

امکان سرچ پیشرفته در تارنما
یکی از مهم ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در وب سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است بازدیدکننده نتواند محصول مد نظر خود را از میان انبوه محصولات شما پیدا کند . در این شرایط وجود قسمتی برای جستجو به صورت حرفه ای در پایگاه اینترنتی شما بسیار کارایی خواهد داشت. هنگامی که مشتری بتواند با سرچ در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان قابل توجهی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک دکمه خرید در آخر متن مربوط به هر کالا کاربر را به بخش خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به سادگی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.