آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

بهترین فصل برای تور ترکیه چه فصلی می باشد

باید بیان کرد تور ترکیه با توجه به جای سرزمین ترکیه به عنوان نقطه ی صفری مابین آسیا و اروپا  همیشه مورد توجه افراد کثیری از مردمانی که فکر یک سفر تفریحی  عالی را دارند قرار می گیرد.

انتخاب هتل و فرودگاه:

شهر استانبول دارای دو فرودگاه می‌باشد که یکی از آنها آتاترک که در شهر و در منطقه اروپا است و فاصله چندانی به هتل های شهر ندارد اما فرودگاه دیگر استانبول در منطقه آسیا بوده و فاصله نسبتا زیادی با قسمت اروپایی شهر دارد و هزینه حمل ونقل از این فرودگاه به منطقه اروپا زیاد می باشد. پس توصیه می شود هتل خود را نزدیک فرودگاه مورد نظرتان تهیه کنید.

لازم به ذکر است که هتل های استانبول در مقایسه با هتل های شهرهای دیگر ترکیه وکشورهای دیگر از نظر سطح کیفیت پایین تر بوده و ستاره بندی این هتل ها در بیشتر موارد استاندارد نیست و توصیه میشود تا جایی که امکان دارد از هتل های 4 ستاره استفاده نماید. باید بدانید که اکثر هتل ها فقط صبحانه سرو می‌کنند و چون هزینه غذا در استانبول مناسب می باشد می‌توانید در حین گشت وگزار هر وعده غذا را بین 5 تا 15لیر تهیه کنید. باید به خاطر داشته باشید که حتما هنگام ورود به هتل مواد غذایی رایگان و غیر رایگان اتاق خود را بپرسید به دلیل آنکه بعضی از آن ها چندین برابر قیمت بیرون آن برایتان تمام می شود.

    قبل از اینکه به فرودگاه بروید ،برای پیش بینی هرگونه ترافیک و از دست دادن پرواز ، بهتر است از آنلاین چک استفاده کنید.
    بعضی از هتل ها، مخصوصاً هتل های کوچک، قیمت را به لیره عنوان می کنند، و در ابتدا از شما هزینه ای دریافت نمی کنند، سپس هنگام خروج، عنوان می کنند که قیمتی که داده اند به یورو بوده است.
    در رستوران های ارزان، دادن چند سکه به عنوان انعام کافی است. در رستوران های متوسط با وجود اینکه انعام اجباری نیست، ۵ % از نرخ غذا برای انعام کافی است. در رستوران های گران، معمولاً ۱۰ % از نرخ غذا به عنوان انعام پرداخت می شود. دادن انعام به تاکسی ها لزومی ندارد، اما معمولاً خودشان به بالا رند می کنند.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.