آیمان

آیمان

آیمان

آیمان

عالی ترین زمان برای تور تایلند چه فصلی می باشد

مسافرتو  تور تایلند ازجمله از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند می باشد. سازمان گردشگری سرزمین تایلند (TAT) با استفاده از شعار کشور تایلند شگفت انگیز به دنبال زیادکردن این درآمد و شناساندن سرزمین تایلند در کل دنیا می باشد.از علل زیادشدن گردشگری در سرزمین تایلند جوی سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل بیوک سوئیت درخیابان Ratchaprarop در۱۵۰ متری ایستگاهی به همین نام قرارگرفته است. رستوران Sky Lounge واقع شده در طبقه ۴۳ هتل با مناظر زیبا و بی نظیر شهر انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان هتل تدارک دیده است. هتل ۱۵۰ متر با مرکز خرید Pratunam ، ۱٫۵ کیلومترتا مرکز خریدMBK و۲۰ کیلومتر با فرودگاه Don Muang فاصله دارد.

 

هتل بیوک سوئیت دارای اتاق های ، ۱ تخته ، ۲ تخته و استاندارد که مجهز به سیستم تهویه مناسب ،مبلمان شیک، حمام اختصاصی با دوش و وان ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن، بالکن، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد . وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

هتل بیوک سوئیت دارای مناظر زیبایی از شهر، استخر، مرکز بدنسازی ،سونا وماساژ می باشد. امکاناتی مانند صرافی، مرکز تجاری و پارکینگ رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار گرفته است. از دیگر خدمات عرضه شده این هتل ۳ ستاره می توان به لباسشویی ، خشکشویی،  صبحانه در اتاق و اتو کشی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.